Powered By Blogger

חפש בבלוג זה

יום ראשון, 26 בדצמבר 2010


ביל היקר!

לראשונה אני יכול להבין את מה שעברת, כאשר התקשורת ביקשה את דמך ומתנגדיך ביקשו להפיל אותך בכל דרך, כולל ניצול של פרשת היחסים שהיתה לך (לכאורה) עם מוניקה לווינסקי.
לא ברור לי מי עומד מאחורי הנסיון לקשור את שמי עם פרשת הריונה של בת שבע. אז ראו אותי מביט לכיוון ביתה, האם זה הופך אותי לשותף לפשע? רציתי לצפות בכוכבים או בעצם בשמש כדי לדעת מה התאריך ומה אני קורא אחר כך בכותרת הראשית של "ידיעות התנ"ך"?  "זהירות האח הגדול או בעצם המלך הקטן משקיף עליכן, בנות ישראל...."
 אז נכון שהיא נראתה יוצאת מביתי בשעת לילה מאוחרת, אבל היא בסך הכל הגיעה כדי לקרוא את השירים החדשים שכתבתי, אתה וודאי מכיר את ספר שיריי "תהילים" , שאני משוכנע שיהפוך לרב מכר. ביקשתי בסך הכל לשמוע את חוות דעתה המקצועית והכנה על השירים. מדוע לחשוד בכשרים??
אני מוכן לצאת לתקשורת ולאמר לכולם: "תקראו את שפתיי, לא קיימתי יחסי מין עם האישה הזו..."
אני לא יודע איך הצלחת לעמוד במסכת ההכפשות של התקשורת והמתנגדים ובכל זאת הצלחת להמשיך ולהראות חתיך כל כך.
אתה יודע שקשה לשמור על העור הלבן והשיער האדמוני שלי, השנים עושות את שלהן ואני חייב לשמור על המראה שהביא אותי לכאן. הרי רק בגלל שאני ג'ינגי שמואל בחר אותי לתפקיד.
לא גבוה, לא מרשים, אבל ג'ינג'י, כמעט כמוך.
אז זהו, ביל, עד שאצליח לקפוץ אליך תעבורנה כמה עשרות אלפי שנים, אולי הדיו ייבש כבר על העיתונים והכל יישכח, כך במקרה שלך. במקרה שלי, נראה לי שקצת קשה יהיה למחוק את מה שנכתב או בעצם נחרט על האבן.

שלך
דוד

___________________________________________________________________

מגישים: לירם ומעיין.

תגובה 1:

  1. דוד היקר,

    אחרי שקראתי את מכתבך, החלטתי לעזור לך במלחמה על התקשרות המונעת ממך לחיות חיי שקט. כידוע מי שעומד מאחורי קשירת שמך אל פרשת בת שבע, הם מתנגדיך ומורדיך הרוצים אותך כמת !(כמו שהיה אצלי).
    זה שהבטת לכיוון ביתה של בת שבע, לא הופך אותך שותף לפשע, אבל בוא נשאל את השאלה אחרת: "האם באמת הבטת על בת שבע ?" או "האם רצית בזה ?". יש מספר דברים שחשוב לקחת איתנו למלחמה על הפרשה, אבל הכי חשוב זה לקחת איתנו את האמת! כפי שאומר הפתגם הבא: "לשקר אין רגליים", אתה חייב לעמוד מאחורי האמת שלך ומאחורי מעשייך. עוד דבר שגם חשוב, אתה לא צריך להתרגש מהמאמרים השקריים שמפרסמת התקשורת.
    אמנם היא באה לשמוע את שירייך, אבל האין זה יכול לקרות שיום למחרת, מגלה בת שבע שהיא בהריון, ובעלה טרם סיים את הקרב! אי אפשר להתכחש לעובדות!
    אני אגלה לך סוד, בפרשת לווינסקי, עמדתי מאחורי כל מעשיי, הייתי חזק ולא התכחשתי לאמת!
    חשוב שתלמד משפט חשוב לחיים: "אין זהו המראה העושה את האדם!" ולכן אני בספק אם שמואל בחר אותך בגלל שיערך הג'ינג'י.
    גם בפרשת לווינסקי לקח זמן עד שהכול עבר. אומר זאת שוב, אתה חייב להיות חזק, אמיתי וכנה!
    שלך,
    ביל

    נ.ב.- אין לי שום ספק שספר שירייך "תהילים" יהפוך לרב מכר בקרוב. בהצלחה!

    השבמחק