Powered By Blogger

חפש בבלוג זה

יום שני, 27 בדצמבר 2010

לבת שבע היקרה!
אני כרגע נמצא בדרכי חזרה לשדה הקרב, לפי מה שידוע לי שולחים אותי לחזית מסוכנת מאוד יחסית לאחרות. רק רציתי להגיד לך שאם אני לא יחזור תשמרי על עצמך ואל תעשי דברים שאת יודעת שהם אסורים! רציתי לשאול אותך דבר מה. בזמן שהייתי בארמונו של דוד מלכנו הגיע לאוזניי שביקרת את דוד המלך בארמונו ללא שום סיבה מיוחדת. מה עשית שם? מדוע הוא קרה לך? האם את עשית משהו אסור ובגדת בי? שאלות אלו עולות בראשי כבר כמה ימים….. אני מאוד מודאג מאירוע זה ומאוד חושש מהתשובות שאקבל על שאלות אלו. אני רוצה להגיד לך שאני אוהב אותך ואת הדבר בכי טוב שקרה לי בחיים, אבל אם אגלה שעשית משהו אסור בזמן שהייתי בשדה הקרב אני לא חושב שאוכל להסתכל עלייך באותה צורה שהסתכלתי בעבר. אני לא אסכים לכך שאשתי תבגוד בי מאחורי גבי בזמן שאני נלחם על מנת להגן על ארצנו. גם כן המלך הזה חושב את עצמו "גיבור ישראל", במקום לבוא לשדה הקרב ולהילחם כמו גבר הוא יושב לו בארמון, אוכל, ישן, ונהנה מנשותיו ומפינוקיו.
נמאס לי כבר מהקרבות האלה, אני הרחק מהבית לזמן רב מבלי לדעת מה מתרחש בארצנו ועירנו ומה קורה איתך וכשאני חוזר אני מרגיש שפספסתי הרבה כשלא הייתי זה גורם לי להרגיש שאת לא טורחת אפילו לספר לי מה קרה, כאילו את מסתירה ממני משהו. בכל מקרה אני מקווה לחזור בהקדם הביתה בשלום אהובתי ולבלות איתך כל יום בחיי.

שלך תמיד….
אוריה החיתי.

תגובה 1:

  1. סחתיין על המכתב אלעד נראה כאילו באמת התעצבנת שרשמתה את המכתב חוץ מזה ממש יפה ומצחיק
    יופי של עבודה

    השבמחק