Powered By Blogger

חפש בבלוג זה

יום שני, 27 בדצמבר 2010

תשובתה של בת שבע למכתבו של אוריה:

אוריה אהובי היקר!
מה שלומך? אני מקווה שהדרך לשדה הקרב לא קשה מידי. אני רוצה להבין, מה זאת אומרת "שלחו אותי לחזית מסוכנת יחסית לאחרות"?! מה פתאום שאותך יישלחו למקום כל כך מסוכן, אני לא מוכנה לזה! בכל מקרה, לאחר שקראתי את מכתבך לא הבנתי מה עמדתך, מצד אחד אתה רושם שאתה רוצה לחיות כל יום בחייך איתי, מצד שני אתה חושד בי שבגדתי בך ומאיים שברגע שתגלה שקרה מקרה כזה אתה תעזוב אותי ולא תסלח לי לעולם. ורק שתדע, לא בגדתי בך! הלכתי לארמונו של דוד מכיוון שנקראתי לשמוע דיווח מפי דוד על מצבך ושלומך. ומי שאמר לך שבגדתי יכול מצדי להמשיך לספר לך שטויות במיץ, הכדור בצד שלך! אתה תחליט למי להאמין ולמי לא! אבל אני לא בגדתי. אני יודעת שנמאס לך מהקרבות הללו וזה נכון שמידי פעם אתה מפספס דברים שקורים כשאתה בשדה הקרב, אבל אני בחיים לא יסתיר ממך דבר. כל דבר אני מספרת לך בזמן המתאים. אני רוצה לחלוק על דעתך על כך שדוד מלכנו הוא פרזיט שלא עושה כלום. שתדע לך כשהגעתי לארמונו לדווח על שלומך ראיתי שהוא מתעסק בכל מיני מסמכים שונים לטיפוח ובנייה בארץ. זה נכון שהוא אוכל הרבה, אבל זה כבר בעיה שלו. אני מקווה שתחזור בהקדם האפשרי שלם ובריא!

שלך אהובתך……
בת שבע.

תגובה 1:

  1. יפה גם המכתב הזה היה מנקודת המבט של הדמות
    בניתה פה ממש קטע של משפחה דואגת ועצבנית
    יפה מאוד עניינתה אותי עשיתה עבודה יפה מאוד

    השבמחק